paulmarijke.reismee.nl

sao miquel

Sao miquel 1 De vlucht naar het volgende eiland duurde 35 minuten, ook de huurauto hadden we zeer snel we kregen een up-grade, een nissan of we daar nu blij mee moeten zijn??? In 10 minuten rijden we naar het hotel met prima kamer maar geen uitzicht. We gaan gelijk op pad Erwin vertelt dat hij de auto in de garage van het hotel heeft gezet met aanwijzingen van mensen want de garage is een beetje klein. We lopen gelijk naar de zee, er is een vrij grote haven, en hetstadje is ook groter dan wat we gewend waren op de andere eilanden. Ook zijn er meer terrassen, waar we op 1 van hen een kleine lunch nuttigen. Het is warm 26 graden. We doen een toertje door de stad er is een mooie kerk, verschillende mooie pleintjes, leuke kleine straatjes en een paleis, waar we om 5 over 4 kwamen en het ging om 4 uur dicht, dan maar niet op audientie!! Onderweg doen we een heerlijk ijsje, en we lopen over de boulevard op zoek naar een restaurantje voor vanavond er is keuze genoeg. Terug naar het hotel waar we op een klein terras een wijntje drinken Paul is gek van zn rode wijntje zon lekkere had hij nog niet gehad, echt een super groot glas voor 2 euro. S avonds hebben we heerlijk 2 soorten paella gegeten in een leuk tentje aan de boulevard, en ook hebben we veel oud hollandse liedjes gezongen we worden steeds gekker,maar wel gelachen.