paulmarijke.reismee.nl

sao miquel

Sao Miquel 7 Verder is er in dit dorpje in een botanische tuin, prachtig aangelegd een genot om in te lopen, ook teveel om op te noemen wat er allemaal te zien is, toch een kleine greep, veel verschillende bomen van over de hele wereld grote varens vele bloemen prachtige waterlelies struiken wat bij ons kamerplanten zijn. We hebben hier heerlijk rond gedoold en toen we eruit kwamen passeerden wij een cafe met op de tv voetbal watttt ned. 1-0 achter dat kan toch niet, maar zoals iedereen weet kwam het goed en dat hebben wij ook gevierd. Terug naar het hotel douchen en dan op pad voor onze laatste avondmaal dat hebben we afgesloten met een visschotel, heerlijk, daarna naar een pleintje waar we nog konden genieten van heerlijke live muziek een leuk slot voor de laatste avond. De Azoren: eilanden met een prachtige natuur, absoluut niet toeristisch, vele soorten bloemen,veel vogeltjes, hoeveelheid hortensias indrukwekkend,prachtige uitzichtpunten,vriendelijke mensen,voortreffelijk eten , heerlijk plaatselijke wijntjes,overal schone en gratis wc's,genoten van de walvissen en de dolfijnen kortom een vakantie om niet te vergeten. Helaas konden we onze verhalen niet plaatsen tijdens de vakantie maar ik wilde ze jullie toch niet onthouden. Han en Erwin zoals altijd het was weer super gezellig. Lieve mensen tot de volgende keer op weer een ander stukje van deze aardkloot!!!!!! Veel liefs van Paul en Marijke PS de grote auto was een nissan pathfinder,de ander een nissan note