paulmarijke.reismee.nl

de hotels op bali

Lieve mensen,,

Hier het vervolg op het verhaal van Richard:

Voor alle accommodaties geldt dat we goed hebben gekeken op de beoordeling sites als Zover en Tripadvisor. Zij geven de meest eerlijke informatie door, geschreven door mensen die zelf en zonder ander belang dan vakantie de locatie bezochten.

De eerste locatie is : SANUR

De eerste accommodatie is het Tamukami Boutique hotel. Deze staat bekend als gastvrij, schoon en ligt strategisch goed. Sanur is een wat drukker bezocht gedeelte van Bali, vooral in het hoogseizoen, als wij er zijn. Veel australische toeristen bezoeken dit gebied.

Hier verblijven we vanaf 18 juli t/m 25 juli. Kijk op www.tamukamibali.com voor een overzicht van de locatie en bungalows, weet dat we 2 superior rooms en 2x een bungalow suite hebben geboekt.

De tweede locatie is: UBUD

Op 25 juli verhuizen we van SANUR naar UBUD. Hiervoor zullen we lokaal vervoer regelen.Dat is echt leuk om te doen, vereist wat geduld maar heeft zijn charme.

Ubud ligt centraal gelegen op Bali en is een kloppend winkel en natuurhart. Hier vertoeven we midden in de rijstvelden en snuiven we optimaal aan de Bali cultuur.

We verblijven hier eveneens 7 dagen van 25 juli t/m 1 augustus in Tepi Sawah. Kijk voor uitgebreide informatie over deze locatie in de rijstvelden op www.tepisawahvillas.com. Hier hebben we 3x Taman villa en 1x Batuan villa geboekt.

De derde en laatste locatie is: PERMUTERAN

Onze laatste bestemming is PERMUTERAN, de rustigste van de drie. Hier kunnen we genieten van de prachtige natuur want het Pondoksari complex is omgeven door een van de grootste nationale parken van Indonesie. Kijk voor uitgebreide informatie over deze locatie op www.pondoksari.com Jungletochten, snorkelen en duiken, het kan hier allemaal.

We zien er erg naar uit!!! Nog maar een paar weken................Bali, here we come!!!!!.

Eenmaal op Bali houden we jullie via deze weblog op de hoogte van onze belevenissen.

Liefs van GGGZRRPM (Greet, Gladys,Gia,Zino, Richard, Roger, Paul, Marijke)

Ingrid en Rob

Dat ziet er allemaal geweldig uit .
Ben benieuwd naar jullie ervaringen in de hotels.
We hebben vage plannen om volgend jaar ook Bali aan te gaan doen.
We zien elkaar nog wel voor jullie vertrek maar alvast een goede reis en veel plezier gewenst

Erwin en Hanneke

En ook wij gaan natuurlijk jullie volgen. Alleen zijn we zelf van 10 juli - 30 juli weg, dus dat wordt iets later.
De sms werkt misschien ook, gaan we proberen. Alvast heel veel plezier. xxx