paulmarijke.reismee.nl

eerste dag bali

Hallo allemaal,

Onze reis is goed verlopen, het was een lange reis maar alles ging voorspoedig. Schiphol was de enige luchthaven, waar ze het naadje van de kous wilde weten van de urn met de as van Gijs. Gelukkig hadden we alle papieren, dus toen ze die door geworsteld waren konden we door. Qatar is een hele goed luchtvaartmaatschappij, we werden de hele vlucht goed verzorgd. Na 25 uur kwamen we dan eindelijk op Bali aan. Ook daar moesten we allerlei papiertroep doorstaan, maar toen eindelijk stonden we buiten en werden we al opgewacht door de chauffeur van het hotel. We roken de tropen we voelden de warmte, het was gelijk top.

Het hotel is schitterend, gewoon een paradijsje, het ligt in een hele mooie tuin met een lekker zwembad, waar we natuurlijk al in gelegen hebben. We hebben gelijk een drankje genomen want dat hadden we wel verdiend na die lange trip. Maar als je met de Tokaya's bent dan moet je natuurlijk ook eten en dat hebben we gedaan, wat een heerlijk eten.

Voor greet was het allemaal heel emotioneel maar ze vindt het geweldig ze zegt ik vind het een echt thuiskomen. En ze praat met iedereen, heel leuk en erg makkelijk voor ons, en de balinezen vinden het ook leuk om met haar te praten.

De eerste dag hebben we rustig aan gedaan, een beetje de omgeving verkent, Greet was steeds in extase, als ze weer iets zag wat ze allang niet gezien had, en af toe kwam er een traan,maar ook veel lachen.We hebben aan het strand gezeten. in het zwembad gelegen,ook dat heeft Greet jaren niet gedaan fijn om te zien dat zij zo geniet. Uiteraard hebben we heerlijk gegeten, en nu rusten we even wat uit, want vanavond hebben ze hier live muziek in het restaurant en de kinderen willen dat graag zien, dus dat wordt weer gezellig.

Ook de kinderen vinden het hier helemaal leuk (we hebben ze overigens die lange reis helemaal geen kik horen geven, echt mijn petje af voor die kindjes). Dus jullie zien we hebben het allemaal prima naar de zin, en het is weer helemaal leuk om in bali te zijn. Dit was het weer voor vandaag,

Heel veel liefs van ons uit het zeer zonnige bali

GGGZRRPM

Ingrid en Rob

Hallo,

Laten wij nu eens de EERSTEN zijn die reageren.
Goed te vernemen dat de reis is meegevallen en dat jullie het weer naar je zin hebben.
We hopen nog veel te lezen op jullie blog en zijn benieuwd naar de fotos.
Wat nederland betreft mis je niks, zojuist is voor het eerst de zon weer eens doorgebroken, zij het zeer waterig.
Tot een volgend bericht !

Harry en Hilda

Heerlijk dat jullie zo genieten.

Wij gaan jullie volgen deze reis, dan kunnen wij ook genieten van jullie belevenissen en dan voelen wij ons ook een beetje op bali.

Wij hebben nog een wens om keer te overwinteren in Bali.

ilse

wat leuk om te lezen hoe jullie het hebben! klinkt echt heerlijk zeg! en die hotel-foto's zien er ook paradijselijk uit....misschien moet ik ook maar een keer naar Bali!! geniet ervan!

xxx

Ma en Pa.

lieve allemaal, fijn dat jullie zo genieten en wij genieten mee. alles ziet er even mooi uit.
onze gedachte zitten ook in Bali.lief Ma en Pa.

John en Marion

Hoi allemaal,

Dat kunnen we ons helemaal voorstellen, dat je het meteen weer ruikt en voelt, dat je in de tropen bent. Kan je nagaan hoe dat voor Greet moest zijn dat 1e moment. Super allemaal hoor. Dat wordt een mooie vakantie. Geniet ervan met z,n allen en we zijn benieuwd hoe het verder gaat. Speciale aandacht voor Greet, want heel bijzonder om na zo,n lange tijd weer "thuis"te zijn.
Heel veel plezier !!!! xxxxx

John en Marion

Oh ja ..... gefeliciteerd met je broertje !!!

Leenteen en Peter

Wat heerlijk dat alles zo voorspoedig is verlopen. Wij kunnen ons voorstellen hoe het was bij aankomst de vertrouwde geuren de warmte en nu genieten maar van alles wat dit eiland te bieden heeft. wij zijn erg nieuwsgierig naar het vervolg. Het zal voor die kinderen een hele belevenis zijn. Die ieder de groeten en tot mails.
Met Mo is alles goed. Een dikke knuffel van ons.
Oja nog gefeliciteerd met Andre.

afra.snel@kpnmail.nl

Hallo, Wat heerlijk op dat prachtige Bali te zijn geniet met volle teugen dan geniet ik mee.
veel groetjes AFRA

Jan en Liz Gerritsen

Fijn, dat jullie een goede reis hebben gehad en nu genieten van de natuur, lekker eten, mooi weer, gastvrijheid etc.,alle herkenbare dingen en mooie herinneringen v.h. eiland Bali!!!
Groetjes van hier en veel plezier toegewenst!

Alexandra

Hallo schatten,

Ik ben blij dat de reis goed is verlopen en dat het hotel naar jullie zin is. Het ziet er echt geweldig uit. Leuke foto's....:)
Geniet maar lekker van het weer, het eten en het samenzijn.
Ik kijk uit naar jullie volgende verslag!!!

Dikke kus Lexie ;)