paulmarijke.reismee.nl

dag twee bali

Lieve allemaal,

Dit was een bijzondere dag want vandaag hebben we de familie van Greet ontmoet. Greet heeft hier een neef (de zoon van haar zus) hier wonen met zijn vrouw. In de morgen hebben wij hem ontmoet bij ons hotel (hij woont in de buurt) en koffie gedronken. Het zijn bijzonder aardige mensen. Daarna wilde hij ons meenemen naar zijn huis, wat wij natuurlijk graag wilden zien. NOu mensen het was eenheel mooi huis met een prachtige tuin, zijn wonen daar geweldig. We hebben daar een fantastisch dag gehad, er werden natuurlijke vele verhalen verteld, veel gelachen en uiteraard hebben we er heerlijke gegegeten. Niet zelf gekookt, maar gewoon halen, we hadden een hele rijsttafel voor 10 personen voor nog geen 10 euro, dan zouden wij in Holland ook niet meer gaan koken, en heerlijk dat het was. De familie is ook erg muzikaal, de neef speelt gitaar, we hebben meegezongen, Gia kan heel mooi piano spelen, hebben we van genoten en Zino kan lekker gek doen, hebben we om gelachen. Greet heeft de hele dag zitten genieten en wij ook. Wat een rust en wat een relaxte sfeer, en een heerlijk windje in de tuin, tja niet uit te leggen moet je bij zijn. De neef hij heet Tony overigens, gaat ons niet morgen maar de twee dagen daarna, zelf in een gehuurd busje rondrijden naar verschillende locaties'die we zelf hebben uitgekozen, en een paar locatie's die hij ons graag wil laten zien. Dat is toch helemaal geweldig. En gewoon om te laten zien hoe goedkoop het leven hier is, zo'n busje kost 18 euro per dag met z'n allen dat is toch echt geen geld. Maar goed na het eten zijn we terug gegaan naar het hotel, en hebben we nog heerlijk geborreld, ze hebben hier heerlijke balinese witte droge wijn, nu dat vinden Galdys en ik wel wat. En morgen gaan we een dagje stran doen, snorkelen naar een marktje, onze voeten laten masseren, en gewoon luieren, heerlijke he, zo af en toe denken we aan jullie als we op ons bedje in de zon liggen met een lekker drankje. Bedankt voor al julie reacties, leuk om te lezen, we houden jullie op de hoogte, doeiiiiiiiiiiiiiii

Veel liefs van GGGZRRPM

Anja en Valery

Nou wat een leven he daar op Bali, we jaloers! Het lijkt toch wel een heel speciale vakantie als ik al die verhalen lees, prachtig gewoon. Voor Greet moet dit fantastisch zijn. En om uitstappen te maken is het natuurlijk altijd veel interessanter met de plaatselijke mensen he, vinden wij ook het leukst. Nou geniet nog met volle teugen. Veel liefs en tot gauw! xxx