paulmarijke.reismee.nl

Dag zes

Lieve mensen,

Vandaag hadden we een rustdag, want de twee afgelopen dagen waren best wel druk zeker voor de kinderen en Greet. We hebben lekker laat ontbeten, ook het ontbijt is zo gezellig. We hebben al een vaste tafel, en het restaurantje is zo leuk gelegen, vlakbij het zwembad en alles is open, er zit wel een dak boven natuurlijk, maar voor de rest alles open. heerlijk zitten en je kunt van alles kiezen. Wat een weelde.

Na het ontbijt zijn Paul en ik op zoek gegaan naar het hotel waar wij in 1983 toen wij voor het eerst in bali waren gelogeerd hebben. Dat is nog een eind van waar wij nu zitten, het was een uur lopen, maar je kon helemaal langs het strand lopen, waar je een soort van klein boulevardje gemaakt hebben. Leuk lopen langs allemaal stalletjes, winkeltjes vele hotels en vrouwtjes die je willen masseren, maar nu effe niet!!!!!!!! En dan zie je wel dat bali heel erg veranderd is wat een toerisme, ongelooflijk en wat een hotels. Maar we hebben het hotel gevonden, erg leuk om terug te zien, ook hier veel veranderd, een heel stuk bijgebouwd, maar het zwemabd was nog steeds hetzelfde, we hebben wat foto's gemaakt, en aan het strand wat gedronken. Daarna hebben we het hele stuk weer terug gelopen. heel goed voor ons dat lopen misschien verliezen we wat calorietjes, want die groeien er rijkelijk aan, met al dat heerlijke eten dat begrijpen jullie wel. Maar ook na deze wandeling hebben we aan het strand weer een heerlijk satee'tje gegeten met een lekker biertje. Toen een wandeling over de market waar we wat spulletjes gekocht hebben. We waren wel wat bezweet van al dat lopen, dus dachten we een duik te nemen in het zwembad. Maar helaas iedereen moest voor even het zwembad verlaten voor ongeveer een kwartier, want ze gingen sproeien met insectenspul voor de muggen. Wie denkt hier na over vervuiling!!!! Maar goed dan heb ik nu even de tijd om jullie weer op de hoogte te houden van onze avonturen. Vanavond is helaas alweer onze laatste avond, want morgen vertrekken wij naar Ubud, een beetje in het midden van Bali, ook hier hebben we weer zin an. Neef Tony heeft voor ons een busje met chauffeur geregeld die ons naar Ubud brengt. Wat een geweldige lieve mensen zijn die neef en zijn vrouw. Dus ons volgende bericht is uit Ubud, tot dan,

Veel liefs van GGGZRRPM

jdpklingens

Hallo Paul en Marijke, wat ziet het er allemaal weer gezellig uit en wat is het er toch mooi. Fijn dat iedereen het naar de zin heeft. Ik geniet van de verhalen wish I was with you

Maud

Ha Lieve Vakantiegangers,

Uit jullie schrijfstijl merk ik dat jullie het heeeeeeeel erg maar jullie zin hebben! Ben ook heel erg blij voor onze lieve tante Greet dat ze het zo naar haar zin heeft
Wens jullie nog heel fijn veblijf op Bali !

Daddy

Lieve allemaal,
ook ik geniet van jullie mooie en leuke foto's en liefdevol geschreven verhalen, het roept herinneringen op uit 1998, duidelijk moderne vooruitgang te zien, blijf genieten, kuskus Daddy

Lexie :)

Lieve schatten,

Wat ziet het er daar geweldig uit...
Echt een paradijsje. Geniet ervan.

Liefs Lexie

graham & dana

hoi allemaal, heel veel plezier in Ubud. geniet erg veel van jullie verhalen.

Doei!