paulmarijke.reismee.nl

Ubud dag 1

Ubud eerste dag

Vandaag werden we om 11 uur door de taxi opgehaald om naar Ubud te gaan.

Nadat we iedereen van het hotel gedag hadden gezegd ook neef Tony was nog even gekomen, stapten we met al onze spullen in de taxa en gingen we op weg. Het verkeer is erg druk geworden op Bali, dat was jaren geleden echt nog niet zo, het is ook een kris, kras van brommertjes dat is wel een grappig gezicht. En er wordt van alles vervoerd op die brommertjes, van hoog opgeladen manden met allerlei waar erin, tot hele lange houten palen.

Je ziet ook een heel gezinnetje op 1 brommer, vader, moeder en 2 kindjes. Er was weer van alles te zien onderweg, en het werd ook wat groener en wat meer natuur. Voor we het wisten stonden we voor ons nieuwe hotel Bebek Tepih Sawah (betekent eend langs de rijstvelden)

Ja en dan wordt het misschien wat vervelend, maar onze mond viel open toen we binnen stapten. Het is echt prachtige gelegen tussen de rijstvelden, we hebben allemaal schitterende kamers gelegen in een hele mooie grote tuin, met de prachtigste bomen en bloemen.Onze kamer is boven die van Gladys en Richard en heeft een mooi uitzicht op het zwembad, waar we dan ook de hele middag in hebben gelegen.Onze lunch hebben we genuttigd in ons hotel, op een plekje om ook weer nooit te vergeten. We zaten aan een grote tafel met een prachtig uitzicht op de sawah's echt geweldig. Het hotel ligt iets buiten het centrum van Ubud. Maar het hotel heeft een gratis shuttle-service naar het centrum. Dus wij hadden voor de avond een busje gereserveerd, en zijn naar het centrum gegaan. Ubud is erg toeristisch geworden dus aan restaurants geen gebrek. De chauffeur had ons een restaurant aangeraden en die hebben we geprobeerd, en zoals altijd was het eten weer helemaal top.Er zijn ook vele winkeltjes maar het was al laat dus de meesten gingen dicht. We werden ook weer opgehaald door het busje van het hotel en was er ook aan deze dag weer een eind gekomen. We zien op het internet dat het nog steeds tie taa ........ weer is, dus we hebben wel een beetje medelijden met jullie.

Liefs van GGGZRRPM.

Joyce

Hee qua hotels lijkt het een op onze ervaringen in Thailand. Het ene hotel was nog mooier dan het andere. En die romantische omgeving, terassen, warmte. Voor ons was het veel te snel voorbij, dus geniet maar volop. Hier begint het ietsje beter te worden, hoop dat de zon ook weer deze kant op komt.
kuss xx