paulmarijke.reismee.nl

faial

Faial 5 Wat een verrassing, gauw Hanneke en Erwin roepen , en genieten van dit kado. Nu voel ik me toch echt jarig. Nadat we de fles soldaat hebben gemaakt gaan we op weg naar het restaurant aan de haven. Hier hebben we heerlijk vis gegeten en weer een heerlijke wijntje gedronken. Het was een gezellige avond en een heerlijke dag en een verjaardag die ik niet zal vergeten. Morgen vertrekken we naar ons laatste eiland sao miquel, hier zijn we 3 dagen en 4 nachten, weer spannend, ik zou zeggen tot dan, en allemaal bedankt voor de felicitaties, erg leuk. Liefs van ons 4 NFaial 5 Wat een verrassing, gauw Hanneke en Erwin roepen , en genieten van dit kado. Nu voel ik me toch echt jarig. Nadat we de fles soldaat hebben gemaakt gaan we op weg naar het restaurant aan de haven. Hier hebben we heerlijk vis gegeten en weer een heerlijke wijntje gedronken. Het was een gezellige avond en een heerlijke dag en een verjaardag die ik niet zal vergeten. Morgen vertrekken we naar ons laatste eiland sao miquel, hier zijn we 3 dagen en 4 nachten, weer spannend, ik zou zeggen tot dan, en allemaal bedankt voor de felicitaties, erg leuk. Liefs van ons 4 N

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!