paulmarijke.reismee.nl

kuta

,Lieve mensen,

Na een lange maar goede vlucht zijn we afgelopen maandag oo het vliegveld van Denpasar Bali aangekomen. We werden opgewacht door een man Ako genaamd gekleed in echte balinese klederdracht. Hij had een bordje met de naam P. Vogelsang erop. Ik stierde er zo voorbij maar gelukkig zag Paul het. Maar er stonden ook zoveel mensen met bordjes!! Het busje stond al klaar en in een half uur waren we bij ons hotel . Precies zoals ik me had voorgesteld. Echt in balinese stijl met zeer vriendelijke mensen. We werden naar onze kamer gebracht door een mooie tuin. Onze kamer is beneden met een waranda en kijkt uit op het zwembad, wat een heerlijkheid. Het hotel heeft 2 zwembaden, wij zitten bij het achterst gelegen, het nieuwere gedeelte. Onze kamer is net geronoveerd, een prima kamer met mooi douche, geen luxe maar wel heel schoon en alles er op en er aan. Ondanks dat we moe zijn willen we toch nog naar de zee om misschien een mooie zonsondergang te zien. Het strand ligt vlakbij het hotel. Wauwww wat een mensen op het strand, veel balinezen, ze staan met kleding aan en hoofddoek op in zee. Er zijn ook veel surfers, want ze zeggen dat de zee

Marcel en Yvonne

Klink allemaal weer heerlijk.
Lekker warm en een mooi hotel.
Paul, houd je Marijke in de gaten. Normaal gesproken drinkt zij wijn en als het effe kan een witte.