paulmarijke.reismee.nl

kuta

Kuta 4

Het is best een tippel en hier en daar wat vragen komen we er. Het is groter dan we dachten en zoveel keuze, we kunnen niet kiezen. Maar na lang kijken weten we het. We beginnen met loempia, dan nasi goreng met kreeft, tahu met petis-saus, en ayam goreng zo lekker. Biertje erbij om het weg te spoelen. TOP.

Vandaag hebben we lekker ah zwembad gelegen en ook weer op het strand gezeten. Heerlijk relax. En natuurlijk weer heerlijk gegeten. Dit keer bebek (eend) in een heerlijke boemboe (saus) een echt balinees gerecht. In het hotel nog een wijntje gedronken onder de sterrenhemel wat een leven!! Morgen gaan we op pad, we hebben een auto met chauffeur gehuurd, we gaan naar oost bali. We ziin benieuwd.

Janny en Joop

Het klinkt leuk allemaal ( best een beetje jaloers ) Lekker eten zou wat voor Joop zijn die houd er ook zo van .En morgen een fijne en gezellige dag geniet er lekker van.

Dennis en Ilse

Klinkt echt heerlijk!! Genieten zeg :-)
Leuk om weer mee te lezen!

X

John en Marion

Het zal weer niet over eten en drinken gaan !!!! Maar heerlijk hoor dat eten en dat zwembad.
Geniet er maar van en veel plezier. Doei doei !!! xxx

AFRA

Het lijkt wel een culinaire reis, geniet!!

Peter en Leenteen

Is wel lang geleden maar klink ons bekend in de oren.
Geniet lekker van al het moois dat jullie wordt geboden.