paulmarijke.reismee.nl

zuid bali

En als ze die dan hebben, dan surfen ze echt geweldig, maar dit is alleen voor ervaren surfers. Hier drinken we een biertje met dat prachtige uitzicht(weer zo'n moment Gkadys). Maar we moeten verder naar de tempel, als we aankomen is het voor het eerst druk met toeristen. We worden gewaarschuwd voor de apen, ze pakken alle af als ze de kans krijgen. Eerst sarong aan en dan gaan, de tempel ligt op een hele hoge klif met een prachtig uitzicht op de oceaan. En daar zijn ook de apen, er zijn er heel veel, er zit er 1 met een bril, afgepakt van een toerist, en die zit ie gewoon op te eten echt waar. Er zit een grote mannetjes aap waar wij langs moeten, Paul doet voor de zekerheid zn bril af. Na een mooie klim met prachtige vergezichten komen we bij de tempel, hij is klein en je mag er niet in, maar hij ligt heel mooi gelegen. Je kan hier ook bij ondergaande zon de kecak-dans zien maar dat doen we niet, zo commercieel. Het wordt al schemering en de chauffeur brengt ons naar een strand waar we op het strand kunnen eten. Er staat nog zoveel wind,dat we dat niet doen, maar in een tentje ah strand gaan zitten.Hier hebben we heerlijk zeevruchten gegeten, inktvis-sate, scheldieren, garnalen en verschillende soorten vis met heerlijke sambal en een biertje en genieten van een mooie zonsondergang. Wat een leven!! Als het donker is, is het leuk met al die lichtjes en we worden ook nog getracteerd met 2 balinese danseresjes, die een mooie dans opvoeren. M4

Richard

Heerlijke berichten en de film speelt zich weer af!