paulmarijke.reismee.nl

zuid bali

Elk moment vd dag zie je wel iemand bij een huistempeltje of voor een winkeltje offeren, dat blijft mooi om te zien. Ook op kruispunten overal kom je die offertjes tegen, en ze worden door de vogeltjes en honden oogegeten. Je ziet ook overal de vrouwtjes de offertjes maken. En overal natuurlijk de restaurantjes, in alle soorten en maten, maar wij zoeken een beetje de kleinere op en zeker geen westerse ketens, die zijn er ook genoeg. En Valery ze hebben ook aan jou gedacht, we hebben ergens wat gedronken en ineens viel mn oog op een klein kaartje met jawel wat stond erop bitterballen, helaas we hebben ze niet geprobeerd. We hebben ons ook laten masseren, maar niet op het strand, gewoon in een vd straatjes, je hebt er zoveel, en ozoveel soorten, wij hadden een balinese massage voor 7,50 euro voor een heel uur, het was heerlijk! Ze vonden schijnbaar dat ik vieze oren had (terwijl ik die altijd schoonmaak!) Want die wilde ze schoonmaken, oke , ze haakde 2 kokertjes daar zaten in verpakt, net van die opgerolde papieren,waarmee we vroeger door zo'n witte buis schoten. Die steekt ze in je oor en dan steekt ze die aan, zit je met zo'n grote vlam aan je . oor, heb ik dat!! Maar je voelt er niets van, en als die bijna opgebrand is, haalt ze het uit je oor, gelukkig, en als je dan ziet wat voor troep erop dat papier zit!! Dus gelijk je oren uitgespoten op een wel hele bijzondere manier. Eergister zijn we naar Uluwatu geweest, een tempel op het zuidelijkste puntje van Bali. 2

John en Marion

Superleuk allemaal. Apart om je oren zo schoon te krijgen.
Ook mooie foto,s !!! Ook die van het eten !!
Groetjes van de ouwetjes. Ik heb ze net gesproken !! Ze hebben een beetje moeite met al jullie mailtjes. Het lijkt voor hun alsof ze allemaal hetzelfde zijn, maar ze gaan weer opnieuw kijken. Maar in ieder geval gaat het goed met ze !!
Veel plezier nog en het is hier nu herfst. Regen en wind en veel te hoge temperaturen. Bij jullie dus beter. Groetjes xxxxx

Valery

Nu ik even tijd heb op het werk ????,net jullie verhalen gelezen. Weer een topvakantie, met al dat lekkers. En Balinese bitterballen.....hmmmm. Blijf genieten en drink een bintang op mijn gezondheid! ????????????

Afra

He! Heerlijk die verhalen. Ik geniet mee. En genieten jullie ook maar voorlopig. Later.....