paulmarijke.reismee.nl

noord bali

5 Paul neemt gado-gado, en ik nasi campur(net als nasi rames). Wijntje erbij, maar we missen de familie!! Terug naar ons eigen hotel waar je heerlijk ah strand kunt zitten, hier hebben ze een kerstboom gemaakt van plastic flessen, een kunstwerk en ook helemaal versierd, en ook nog verlicht, en verandert iedere keer van kleur. Het is echt top zitten, want ze hebben het ook helemaal leuk verlicht met allemaal lampjes, romantisch, ja dat kan nog op je 60ste!! We nemen nog een wijntje, maar in de verte begint het te weerlichten, en af en toe valt er een druppel, toch naar verkassen, naar een bank met een dak boven je hoofd. We zitten net en dan begint het toch te hozen en te onweren, niet normaal, maar wij zitten droog en het heeft wel wat. Zo hard regent het niet bij ons!! Als het wat minder wordt, gaan we slapen. Wordt vervolgd.

Lieve mensen we wensen jullie een fijne kerstavond en hele gezellige kerstdagen, veel liefs van ons

Erwin en Hanneke

Wat een prachtige ceremonie hebben jullie meegemaakt, heel indrukwekkend om te lezen. En wat goed dat jullie het gedaan hebben. Wij wensen jullie ook een fijne Kerst en tot gauw.

Afra

Wat een emotie zal dat geweest zijn. Ik moest echt even slikken. Geweldig!! Voor jullie ook een mooie kerst. Maar daar twijfel ik niet aan. In zo'n omgeving. Geniet nog maar

Graham & Dana

Lieve Paul, Van harte gefeliciteerd. Dikke kus van ons