paulmarijke.reismee.nl

noord bali

3 Gelukkig nog een beetje het oude Bali.Je kijkt je ogen weer uit wat je allemaal langs de kant vd weg ziet. En opeens ziet Paul het hotel van 4 jaar geleden, maar Oka zegt ik ken de eigenaar vd buren daar kan ik met de prijs pingelen, dat doen we. Het is ook een hotel met allemaal huisjes, gelegen in een schitterende tuin. Een mooie prijs gemaakt!! Dus op naar de douche en om 5 uur komt Oka ons halen. Hij brengt dan pisang mas(je hebt hier zoveel verschillende soorten bananen) en rambutan, de vruchten zijn zo groot , en zo heerlijk sappig voor ons mee. Het hotel ligt direct aan zee, we lopen naar het strand, linksaf richting boom, de zee staat hoog en het is best moeilijk lopen, bijna geen strand,er ligt veel koraal, schelpen, en grote stukken hout, maar dan staat hij er ineens, die mooie palmboom in de verte, je wilt het niet maar toch springen de tranen in mn ogen. Als we er zijn staat de boom bijna in zee, je ziet gewoon zijn wortels, en alles is nog hetzelfde, mooi de bergen op de achtergrond, het huisje achter de boom, en ook het gammele bootje ligt er nog. En zo rustig met de kabbelende zee. Ik denk alleen dat de urn die we aan de voorkant vd boom hadden ingegraven er niet meer is, want je ziet dat er heel wat zand weg is!! Oka gaat met de ceremonie beginnen. Ik mag met een offermandje op mn hoofd naar de boom lopen, daar moet ik even blijven staan, en dan haalt hij het mandje van mijn hoofd en mag ik op mijn knieeen voor de boom gaan zitten.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!