paulmarijke.reismee.nl

noord bali 2

4 de sate is gemaakt van geplozen vis in een heerlijke bumbu, en om een sereh(citroengras) gedraaid, zo lekker weer. En dan weer slapen in ons eigen (haha) bed.

Verder vermaken wij ons prima hier met wandelen langs het strand we raken ook al aardig gekleurd. In de namiddag op het strand zitten bij Erek met een biertje, de verkopers kennen je al en komen een praatje maken, het bahasa praten gaat ons erg goed af, maar daardoor gaan ze steeds sneller praten en dan wordt het weer lastiger maar al met al kunnen we heel goed met ze praten, erg leuk. Terwijl worden we mijn nagels gelakt voor 2 euro op 2 nagels ook een bloemetje voor kerstavond!! Paul koopt zelfs een armbandje met de kleuren van de indonesiche vlag. Er komt elke dag een man met een bril met hele dikke glazen, zo van kan jij mee zien en probeert een zelf gemaakte pijl en boog te verkopen, als hij aankomt lopen begint hij te lachen en wij ook,maar we kopen nooit, vindt hij niet erg. Verder blijft het surfen een prachtig gezicht. We zwemmen in ons zwembad, we laten ons masseren, wat een leven. Op kerstavond zitten we in een tentje vlakbij ons hotel, iedereen zit met een kerstmuts op, en we eten grote garnalen en een heerlijke vis, en dan gaat het toch weer hozen en onweren, heel bijzonder om zo kerstavond te vieren. Denk nu niet dat we slecht weer hebben in het geheel niet, af en toe een flinke bui want het is tenslotte regentijd!! Morgen is het Kerst, echt geen idee van.

Wordt weer vervolgd. Liefs

Janny en Joop

Denk je een beetje aan de lijn anders moet je straks overgewicht betalen (Haha) van al dat lekkere eten .Hier gaat alles zijn gangetje de kerstdagen zitten er weer bijna op ( moe) Geniet maar lekker van de laatste dagen .Liefs J&J

Janny en Joop

Ik kijk regelmatig op de webcam van kuta je ziet dan de surfers leuk om te zien.