paulmarijke.reismee.nl

wij gaan naar Bali

24 juni 2011

  • Hallo en welkom op onze weblog....dit keer naar Bali

Wij gaan mee met de fam. Tokaya Greet,Roger,Gladys en Richard en hun kinderen Zino en Gia.

Dit eerste...en niet te evenaren verhaal is door Richard geschreven. Daarom krijgen jullie het mooie verhaal

groetjes Paul en Marijke .

Hallo allemaal!
Op 17 Juli 2011 is het dan zover. We gaan naar Indonesië, 3 weken lang genieten van het warme weer, de Aziatische gastvrijheid, prachtige natuur, heerlijke geuren en de mooiste locaties.
Wij zien er echt naar uit om dit gezamenlijk te doen. Voor Ma natuurlijk heel speciaal omdat ze na het vertrek uit haar vaderland, er nooit meer is geweest. Wij vinden het leuk dat Paul, Marijke en Roger ook meegaan - dat maakt deze vakantie wel heel speciaal.
Het kostte wat uurtjes maar Gladys en Marijke hebben een aantal fantastische locaties gevonden waar we gaan overnachten.
De reis per vliegtuig:
We vliegen met Qatar Airways, zij hadden de beste financiële papieren. We vliegen op Zondag 17 juli 2011 om 12.00uur vanaf Schiphol met een Boeing 737-700 van KLM naar München waar we rond 13.25uur zullen landen en overstappen.

Om 15.50 uur vliegen we dan verder met een Airbus A330-300 van Qatar Airlines naar Doha, de hoofdstad van Qatar. Hier zullen we rond 23.25uur lokale tijd landen.

Ook hier doen we een overstap en om 01.55 uur lokale tijd vliegen we in een Boeing 777-300 van Qatar Airlines naar Denpasar. Tussendoor doen we nog een tankstop (hier mogen we er waarschijnlijk niet uit!) in Changi / Singapore. De verwachting is date we dan zo'n 25 uur (!) later in Denpasar aankomen, lokale tijd 19.05 uur om precies te zijn.

Dat is een hell-of-a-job maar voor mooie dingen moet je iets over hebben, zeg maar.

Bereid je voor op de enorme warmte en hoge vochtigheidsgraad. Hier moeten we allemaal echt aan wennen.

Ook voor ons is het effe terug dus we zullen ons wel weer even moeten aanpassen...speciale aandacht gaat natuurlijk uit naar Ma en de kids!

De bedoeling is dat we gedurende de 3 weken op 3 locaties verblijven.

.....Tot hier het verhaal ...wordt vervolgd....

Groetjes GGGZRRPM (greet,gladys,gia,zino,richard,roger,paul,marijke)

Reacties

Reacties

Toos en Rob

Natuurlijk volgen we jullie!
Wensen je veel plezier.
Groet uit een zeer zonnig Beaumont

Harry en Hilda

Wij wensen jullie allemaal een geweldige mooie reis.

En misschien valt de warmte wel mee?

Maar wij moeten jullie ook sterkte toewensen en (goed gevoel) met de wens van jullie vader/man/broer/ zwager dat de as in zijn land wordt verstrooid.

geniet van het mooie land, wij volgen jullie met je verhalen.

Marcel en Yvonne

Als ik zo de hotels zie denk ik dat Trees (ik ken haar niet) en alle andere die zo'n reis niet vaak maken deze 25 uur weer snel vergeten zijn. Ik denk dat deze club (zeker met Paul en Marijke als volleerde verre reizigers in het gezelschap) een fantastische tijd tegemoet gaan. Het heeft natuurlijk een emotionele lading maar ik denk dat dit met zovele goed te dragen is.
Ik zou zeggen geniet met volle teugen en laat regelmatig iets horen en zien.
P.S. Hoeveel foto's zijn jullie van plan te maken?
Dan weet ik hoeveel ruimte ik moet kopen

Richard

Puur plagiaat!

john en marion

Hoi

Het ziet er allemaal heel mooi uit. We kunnen jullie niet zo lang volgen, omdat we zelf weg gaan, maar dat maakt niet uit. We zullen evengoed aan jullie denken en wie weet duiken we nog wel een keer een internetcafe in. We zullen zien. We wensen jullie allemaal een zeer mooie reis toe en we zijn ook zeer benieuwd hoe jullie het verstrooien van het as van Gijs zullen ervaren. Voor Greet is de reis naar haar geboorteland sowieso spannend en dan dat gebeuren er nog bij. We zullen het allemaal horen

Ruud Krajenbrink

Ik las jullie verhalen over de reis. Ik vroeg me het volgende af. Ik had een nicht in Amerika wonen, haar naam was Greet Tokaya. Zijn deze twee Greeten familie van elkaar?

Richard Kies

Ja, dat was wijlen Greta Tokaya, de zus van Gijs Tokaya en deze Greet is de vrouw van wijlen Gijs Tokaya

Roswitha

Ik vroeg me af: Is Richard Tokaya de schrijver van het boek "Zwervend onder huif" ?

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!