paulmarijke.reismee.nl

kerst bali

Kerst ja daar merk je hier niet zoveel van, wel staan overal kerstbomen,allerlei soorten, sommige hebben wij nog nooit gezien, gemaakt van ijzerdraad en dan ook nog versierd, helemaal leuk!! Af en toe hoor je wat kerstliedjes en zelfs lopen hier verkleden kerstmannen rond vreselijk met die hitte en dan in zo'n pak. Maar s'morgens ad ontbijttafel, zegt iedereen tegen elkaar merry christmas, en de bediening loopt met een kerstmuts op, de kerstboom staat te schitteren,kerstliedjes op de achtergrond toch een beetje kerst, maar we missen de kerststol, dan toch maar nasi of bami goreng, ze hebben ook groente-tempura, lijkt op een oliebol, we komen in de stemming. Verder hebben we heerlijk gezwommen, ons laten masseren ,we hebben nu de beste gevonden. Voor 7 euro allebei 1 uur masseren dat is toch bijna voor niks. En het is zalig, een mooi kerstkado. Aan het eind vd middag naar het strand kijken voor een mooie zonsondergang, juni, juli en augustus schijnen de mooiste te zijn (dus Frank en Joyce!). Maar misschien omdat het kerst is, worden we getrakteerd op toch een redelijk mooie zonsondergang. In de avond gaan we voor het kerstdiner. We gaan naar het restaurant waar we het lekkerst hebben gegeten en ook het gezelligst is. Het is wel een eindje lopen, door de drukte, er rijden hier een hoeveelheid brommers dat wil je niet weten, en ook auto's natuurlijk. En alles kris,kras door elkaar heen, en allemaal door hele smalle straatjes, maar alles gaat altijd goed.

Ma en pa

Leuk alles gelezen voor jullie jammer dat het haast weer om is maar hier is het ook geen kerstweer veel te warm liefs van ons en een goede reis terug

Afra

Heerlijk zo'n kerst! Een mooie herinnering. Geniet van die laatste dagen liefs !!

Leenteen

Het is nog heerlijk genieten maar helaas aan alles komt een eind nog een paar dagjes en dan afscheid nemen van zo'n prachtige vakantie. groetjes Leenteen en P.